Na podstawie art. 15 ust.2d w związku z art. 11 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. Dz. U. z 2022 poz.1327 z późn. zm.) Wójt Gminy Oświęcim ogłasza nabór na członków Komisji Konkursowej do oceny ofert w otwartym konkursie na realizację zadań z zakresu pożytku publicznego w 2023 roku:
- Organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mogą zgłaszać swoich kandydatów do w/w Komisji.
- Zgłoszenia powinny zawierać krótkie uzasadnienie kandydatury ze szczególnym uwzględnieniem stażu działalności w organizacji oraz powinny być podpisane przez osoby umocowane.
- Spośród zgłoszonych kandydatów Wójt Gminy Oświęcim wybierze 1-2 osoby do pracy w Komisji kierując się przede wszystkim dotychczasową współpracą z organizacją oraz doświadczeniem kandydata w pracy na rzecz mieszkańców Gminy Oświęcim.
- Decyzja Wójta Gminy Oświęcim jest ostateczna.
- Osoby reprezentujące podmioty startujące w konkursie nie mogą zasiadać w Komisji Konkursowej dotyczącej ofert tych podmiotów.
- Udział w Komisjach odbywa się w godzinach pracy Urzędu Gminy Oświęcim i jest nieodpłatny.
- Ogłoszenie o wynikach naboru zostanie umieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Oświęcim.
Kandydatury na FORMULARZU ZGŁOSZENIOWYM należy składać na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 , pok.10 A do dnia 31 grudnia 2022r.