Z uwagi na panujące obostrzenia w tegorocznym Rajdzie będą nieco inne niż w ubiegłych latach zasady zgłoszeń, potwierdzania uczestnictwa i przyznanania nagród. Najważniejsze informacje dla zainteresowanych udziałem w imprezie są następujące:
Każdy uczestnik sam ustala trasę przejazdu (zachęcamy do korzystania z tras rowerowych opisanych w aplikacji na smartfony "Oświęcim-Vavrecka").
Wśród uczestników zostanie rozlosowanych 10 nagród rzeczowych.
Żeby wziąć udział w losowaniu nagród, uczestnik musi spełnić kilka warunków:
– odwiedzić minimum 8 sołectw gminy Oświęcim i udokumentować ten fakt poprzez zrobienie sobie zdjęcia (swoim aparatem lub telefonem) w punktach kontrolnych, na tle nazwy danego sołectwa
– pobrać kartę uczestnika ze strony internetowej www.oksir.gminaoswiecim.pl lub www.gminaoswiecim.pl. Karty są również dostępne w siedzibie OKSiR (Brzezinka, ul. Sportowa 9, stoliczek na korytarzu na piętrze) od poniedziałku do piątku,w godzinach 7:00-15:00.
– wypełnioną kartę uczestnika dostarczyć do OKSiR e-mailem na adres oksir@oksir.gminaoswiecim.pl lub wrzucić do skrzynki na listy umieszczonej na drzwiach głównych do OKSiR do dnia 15.09.2020 do godz.24:00 (nie ma potrzeby zgłaszania uczestnictwa przed Rajdem).
Komisyjne losowanie 10 nagród dla uczestników Rajdu zostanie przeprowadzone 17 września. Dopiero po losowaniu uczestnicy będą musieli dostarczyć zdjęcia wykonane w co najmniej 8 punktach kontrolnych.
Szczegółowe informacje dla uczestników Rajdu – w regulaminie poniżej.